No nyt, mä aloitan. Olen noin nelikymppinen uranainen palvelualalla. Työskentelen johtotehtävissä yksityisessä yrityksessä. Samalla opiskelen Masters-tutkintoa työn ohessa. Mä olen tehnyt esimies/johtotehtäviä jo 15 vuotta, joten voin sanoa, että mulla on jo jonkinmoista kokemusta. Mun perheeseen kuuluu mies ja kaksi lasta ja me asutaan onnellisesti maalla. Tää maalla asuminen on sopivaa vastapainoa työlle ja saa touhuta kaikkea rentouttavaa. Vapaa-aikanani harrastelen liikuntaa, sisustusta ja kodinlaittoa, puutarhahommia ja kirppareita.

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jokainen itse pystyy vaikuttamaan omaan menestykseensä. Olisin mäkin voinut tehdä kaiken toisin, paljon helpommalla tavalla. Mutta mä halusin aina seistä omilla jaloillani enkä olla kenestäkään taloudellisesti riippuvainen. Mä olen luonut omaa uraani päämäärätietoisesti ja pitkällä tähtäimellä ja mun CV näyttää hyvältä. Ei sillä että mä haluaisin sillä mitenkään kehuskella vaan antaa tavallaan neuvoja muille naisille. Tällä hetkellä vapaa-aika kuluu enemmän tai vähemmän opiskelun parissa. Saan usein kommentteja kavereiltani, että miksi ihmeessä sä teet tollasta. No vastaus on se, että mä en haluu jäädä jalkoihin, kun työpaikkoja jaetaan. Samalla mä haluan kehittyä ammatissani ja saada uusia ajatuksia. Ja oikeesti mä olen saanut tästä opiskelusta niiiiiiin paljon! Ja mä olen todellakin kehittynyt esimiehenä, kun on joutunut oikein kunnolla ajattelemaan tekemisiään. Ja se on hienoa :)

Blogeja on pilvin pimein ja niistä kaikki käsittelee jollakin lailla mun mielestä kaikkee hömppää ja vapaa-aikaa. En löytänyt juurikaan yhtään blogia, joka käsittelis työelämää ja jonka avulla esimerkiksi esimiestehtävissä olevat ja naiset vois jakaa ajatuksiaan. Nyt mä ajattelin kirjoittaa sellaista blogia! Käsittelen siis tässä blogissa erilaisia työelämän haasteita ja onnistumisia. Käsittelen niitä nimenomaan naisen näkökulmasta. Tästä blogista voi toivottavasti myös joku saada neuvoja ja vertaistukea omaan työhön. Tästä se sit lähtee, yeh!